Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
cef ja suonet
Hei siskot,kuinka teillä muilla ceffiläisillä on suonet kestäneet kaikki tippakerrat? Varsinkin teillä, joille on määrätty kaikki 6 ceffiä. Mulla on takana 4 ceffiä, yks jäljellä( eka oli taxo). Kolmannen ceffin jälkeen ei-leikatun puolen käsi oli jo niin kipeä, että lekuri halusi tiputtaa leikatulle puolelle. Käsi on edelleen niin kipeä, että kosketuskin sattuu. Käden venyttäminen on vaivalloista ja sen sisäpuolen suonet ovat ihan turvonneet ja sinisiä, pinnassa. Mun pitänee ottaa se viimeinen ceffikin viikon päästä maanantaina tähän leikatulle puolelle. Sitten tosin on molemmissa käsissä suonet riekaleina, sillä sitähän se - ilmeisesti epirubisiini - aiheuttaa. Suonet menee rikki sisältä, ikäänkuin tulehtuvat ja kuivuvat sitten. Näin selitti cef-kuurin käynyt lääkäriystäväni. Onko teille muille laitettu leikatun puolen suoniin ja kuinka kauan se kipuilu suonissa kestää?
Tää onkin ainoa fyysinen ongelma tällä hetkellä.
Viikonloppu on ollut täällä etelässä ihanan aurinkoinen. Ajelin melkein 500 km moottoripyörällä, vähän on niska ja persaus kipeänä, mutta ah ihanata vapautta. Saariston rengastie on vertaansa vailla! Suosittelen myös autolla ajettavaksi.
Rutistuksia ja voimia kaikille hoitoviikkoa odottaville, tsemppiä vastamäkeen tarpoville ja tuloksia odotteleville, lippu liehumaan vastarantalaiset, täältä ollaan tulossa lujaa!
t. tella
ps. sain luettua tänään Satu Hassin kirjan "Tukka hattuhyllyllä". Samanlainen syöpä kuin mulla. Hyvä kirja, samaistuin moneen lukuun. Suosittelen, vaikkei poliitikoista tykkäiskään.
- cef ja suonettella
- Re: cef ja suonettoukokuu
- Re: cef ja suonetkevätmieli
- Re: cef ja suonetpikkumyy-41
- Re: cef ja suonetMeriTuuli
- Re: cef ja suonettella