Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hihan kanssa töihi???

Heippa!

No juu, opettelua tämä kyllä tuntuu olevan. Minusta tuntuu, että parhaan opin saan teiltä vertaisiltani.

Minulla tosiaan on Venosanin hiha sitä 2007 sarjaa, ei taida siinä toisessa sarjassa ollakaan tätä peukkureiällistä, vai muistanko väärin. Tässä en kyllä erota mitään silmukkariviä, tämä on sellanen melko paksu....ranteeseen minulle tulee painaumua ja rystysistä hiha valuu aina alas ja siksi tekee rystysiin turvotusta ellen koko ajan nypi sitä hihaa rystysiin päin....hihan pukemiseen minulla on sellainen "apuhiha", punaista ohutta, oliskohan muovia, joka vedetään ensin käsivarteen, sen päälle hiha ja sitten vimmeksi se "apuhiha" vedetään pois...onkon tuttua sinulle, jos ei niin miten puet hihasi?

Eilen törmäsin uuteen ongelmaan,kun yritin ostaa vaatteita kevään juhliin. Kaikki vaatteethan ovat tähän vuodenaikaan lyhythihaisia tai 3/4 , en vaan haluaisi, että hiha herättää turhaa huomiota....kyllähän sitä kotona voi kulkea "paljain" käsivarsin, mutta en mielelläni muuten..

Juu, niinhän sanotaan,että sataen suvet tulee, et antaa tulla vaan vettä ja johan aurinko paistoikin melkein 2kk päivittäin.

Hyvää viikoloppua!
mathilda | 13.4.2013 klo 12:11:44