Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hihan kanssa töihi???
Hei!!!Olen vuodeosastolla perushoitajana ja minulla on juuri tuo hiha ja hanska. Minulla on niitä useammat kun töissä pitää olla omat ja kotona omat juuri tuon hygienian vuoksi. Hyvin olen voinut olla sen kanssa. Töissä meillä on sellaisia sinisiä pidempiä hanskoja joita käytän sitten suihkuttelu tilanteissa ja onnistuu se normi suojakäsineilläkin. Pyydät vaan maksusitoumukset useampiin hanskoihin, töihin sekä kotiin. Minä ainakin olen saanut niin. Töissä potilaatkaan ei juuri ihmettele käsinettä eikä hihaa. Hiha on hyvä kun suojaa kättä naarmuilta ja kolhuilta ja tukee nostotilanteissa. Toivotaan että sinäkin saat sitä töissä pitää kun se onnistuu muuallakin. Minäkään en saanut olla hoitojen aikana töissä joten olin 8 kk sairaslomalla. Nyt olen töissä ja hyvin on mennyt. Ajoittain käsiturvotus on lievempää ja välillä taas pahempaa mutta töissä olen sitä hihaa aina käyttänyt. Tsemppiä ja sinulle ja toivotaan että pääset aloittamaan mieleisen työsi.
Memmu
- Hihan kanssa töihi???anne62
- Re: Hihan kanssa töihi???Tulevaisuus?
- Re: Hihan kanssa töihi???palsternakka
- Re: Hihan kanssa töihi???kukkamaaria
- Re: Hihan kanssa töihi???Memmu66
- Re: Hihan kanssa töihi???Memmu66
- Re: Hihan kanssa töihi???mathilda
- Re: Hihan kanssa töihi???kukkamaaria