Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Gynesyöpäleikkauksesta hermovauriota jalkoihin /Kenellä?

Oihh, kiitos! Just hyvin näit tarpeeni: saada tietää kunnolla tarkasti, missä mennään ja mitä sisälleni nyt oikeasti kuuluu. Vastaisuuttakin varten just tuo 'mustaa valkoiselle' olisi tärkeä, sillä ikääntymisenihän voi tälle hermovaivalle myöhemmin tuoda vaikka mitä hankalaa.

Mulla tarvitsisi olla pohjatiedot ja sitten sellaista apua ja helpotusta kuin mahdollista, kohennusta kuten kivasti toteat.
Onhan minulla siinä sopeutumista, josko pysyvästi ontuen kulkemaan alan. ENMG on hyvä vinkki. Jahka taasen näen omalääkäriä, niin valittelen hänelle. Nyt olen muutenkin vointiseurannan ja lymfahoidon sekä kompressiosukkien suhteen siirtynyt hänen hoteisiin. - Kiitollinen ja toivon toisillekin olevan rohkaisevaa, että kahden gradus I -syövän (rinta ja kohtu) jälkeen olen siitä taudista kunnossa.
Tiedokas | 29.5.2013 klo 14:25:35