Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Gynesyöpäleikkauksesta hermovauriota jalkoihin /Kenellä?

Hei,minulla todettiin syöpä 2010,ja sitä hoidettiin sädehoidolla ja sytostaateilla.sain sellaisen rankimman hoidon mitä ihmiselle voi antaa,niin tuli kaikenlaiset vaivat.Minulla oli nenänielusyöpä,ja sekin vaikutti jalkoihin.Olen käyny ENMG tutkimuksessa,ei hermovaurioita,silti jalat vain on kipeet,en pysty kävelemään pitkiä matkoja,en kiipeilemään portaissa,en kantamaan raskaita tavaroita,tulee tunne että jalat pettää. Lääkäri sanoi että voi olla selkäydinkanavassa vikaa,mutta sen parantaa aika.En ole työelämässä vieläkään,ja olen ollut nyt terve 2v,jalat on kun puupökkelöt välillä,ja joudun syömään särkylääkkeitä,ja nukun huonosti jos liikun paljon,särkee jalkoja öisin.Olen tosi kiitollinen kun olen terve,mutta en odottanut et saan tälläisen vaivan,vaikka sain hoidot pään ja kaulanalueelle.Olen 53v.Toivotan teille kaikille hyvää kesää. T-Sanna
sanna1 | 3.7.2013 klo 12:33:10