Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Aurinko polttaa kasvojen ihon

Minulla on muutenkin herkästi palava iho, joten joudun nyt koko kesän suojaamaan varsinkin naaman ja rintakehän ihan mega hyvin. Kannattaa menne ihan kosmetiikka liikkeeseen tai osastolle (ja taas menee fyffee) ja kysyä hyvää suojavoidetta (tuhdilla kertoimella) kasvoille. Itse vielä kerroin myyjälle, että saan koko kesän lääkitystä, joka altistaa palamiselle. Itse valitsin Biothermin kasvoille tarkoitetun aurinkosuojan, kun käytän muutoinkin Biothermin tuotteita ja ne minulle sopii. Biotherm sarja on muuten suunniteltu herkkäihoisille, joten jos sytot ja korttisoonit muutoinkin ärsyttää ihoa, niin toi voisi olla kokeilun arvoinen sarja, jos ei ole ennestään kokemusta. Niiden aqua source päivävoide (super kosteuttava, mutta ei rasvoita) on sellainen geelimäinen ja ihanasti viilentää kuumottavia poskia.

Kaikki muotilehdet hehkuttaa nyt, että hatut ja huivit on tänä keväänä ja kesänä in, joten kauppaan vaan sovittelemaan. Kunnon lierihattu suojaa hyvin kasvot ja niskankin. Huiveja on kaupoissa suoraan sovitellut ja pyöritellyt päässä. Minulla on sellaisia pieniä ns. kolmiohuiveja ja sitten 2 eriväristä sellaista pitkää puuvilla sekoite kankaista, joita voi laittaa pannan omaisesti päähän, niskaan solmuun ja hapsut selkään tai sitten ne voi pyörittää pään ympärille vähän niin ku turbaaniksi, kun sekin on nyt kuulemma ihan mega muodikasta. Sitten tällä palstalla ovat innostuneet niistä Buff -huiveista (semmoinen "putki"), joita pitäisi saada isommista marketeista ja urheiluliikkeistä.

MeriTuuli

MeriTuuli | 16.5.2007 klo 11:34:25