Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Jännitys laukesi
Heippa venekansa,Minusta tuli sitten tatuoitu nainen eilen, kun kävin Turussa sädehoidon suunnittelussa. Oli siellä joku muukin kohtalotoveri samassa tilanteessa.
Mutta miten sitä ihmisen mieli voikin olla niin merkillinen, että jokainen lääkärikäynti etukäteen jännittää? Olenko jo niin leimautunut huonojen uutisten vastaanottamiseen??? Joka tapauksessa, minulla oli ihan mukava, erikoistuva nuori nainen vastaanottajana, ja ihan sain kaikki päällimmäiset murheet purettua ilman kiireen tunnetta. Se on hyvä asia, ja siitä olen todella iloinen!
Lisää iloa sain myös siitä, että kävin keuhkotautien lääkärin kanssa illalla hyvän keskustelun, ja sain nyt varmuuden sille että allergiani ei ainakaan ole muuttumassa astmaksi ja että minulla on hyvä pohja aloittaa taas aktiivinen kuntoilu. Miten se helpottikaan! Ja akupunktioonkin pääsen vielä ennen kuin sädetys alkaa.
Simulaatio on perjantaina ja sen jälkeen on kaksi viikkoa ansaittua lomaa. Nautin joulusta ja aloitan hoidot 2.1. niin kuin moni muukin:) Käytännössä se varmasti verottaa näkymistä täällä, mutta niinhän se on että joskus on aika vieroittautua näiltä foorumeilta.
T. Karhutar
- Jännitys laukesiKarhutar
- Re: Jännitys laukesiKehäkukka
- Re: Jännitys laukesiSipriina
- Re: Jännitys laukesiKisuliini
- Re: Jännitys laukesiäityliini
- Re: Jännitys laukesiKsantippa
- Re: Jännitys laukesitanssityttö
- Re: Jännitys laukesipeevikki
- Re: Jännitys laukesiKarhutar