Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
SÄDEHOITO HARKINNASSA
Hei!Minulla piti eilen olla kuudes sytostaatti, eli viimeinen kerta, mutta neutrofiilit olivat liian alhaalla. Torstaina yritetään uudelleen.
Minulla oli kuitenkin lääkärin vastaanotto ja kysyin, että kuka on päättänyt, että minulle annetaan sädehoitoa ja onko otettu huomioon aikaisemmin saamani hoidot. Lääkäri tutki papereita, ja sanoi, että jos on tuollaiset vauriot tullut aikaisemmin, niin asia pitää päättää heidän lääkäriryhmässään. Ryhmä kokoontuu huomenna eli keskiviikkona, ja sitten lupasi soittaa minulle, mihin päätyvät.
Itse olen jo ajatellut, että vaikka päätyisivät sädehoidon antamiseen, en taida suostua, kun en uskalla ottaa sitä riskiä, että käsikin lakkaa toimimasta. Se tarkoittaisi käytännössä siirtymistä sähkökäyttöiseen pyörätuoliin, joten ehkä otan taudin uusiutumisen riskin ja kävelen omin jaloin ontuen...
t. Ellinoora
- SÄDEHOITO HARKINNASSAellinoora
- Re: SÄDEHOITO HARKINNASSAsakripa
- Re: SÄDEHOITO HARKINNASSAellinoora
- Re: SÄDEHOITO HARKINNASSAsakripa
- Re: SÄDEHOITO HARKINNASSAellinoora