Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mystinen kuumeilu
Kiitos Hannakaija vinkistä!Olen juuri miettinyt, miten saisin hemoglobiiniani nostettua, mutta sinäpä sen sanoit: lastensoseet ja erityisesti ruusunmarja ovat dynamiittia! Trés bien, nytpä tiedän mitä ostan välipalaksi:)
Kärsittävänä minulla on enää yksi cef, ja olen myös huomannut, miten alas se kunnon vetää. Ei enää puhettakaan, että jaksaisin käydä hikisimmissä jumpissa, mutta pientä kävelylenkkiä ja joogaa jaksan vielä hyvin.
Oletko, Hannakaija, huomannut että pahoinvointi olisi lisääntynyt matkan varrella? Ensimmäisellä cef-kerralla en kärsinyt pahoinvoinnista juuri ollenkaan, mutta nyt tämän toisen jälkeen kaksi vuorokautta meni kuin krapulassa. En onneksi oksennellut, mutta Primperania meni tupla-annokset sen "siedettävän krapulan" ylläpitämiseen. Vilunväristyksistä ja lihasnykäyksistä olen kärsinyt myös, ja nyt alkavat olla ne pahimmat päivät suun limakalvojen kannalta. Kieli on laikukas ja kipeä, mutta viimeksi se meni ihan vuorokaudessa ohitse. Puolukkamehua, inkivääriä ja bepantheneä, se on se minun reseptini.
Jaahas, ulkona näyttää olevan nyt hieno ilma. Täytyypä viimeinkin laittautua ulos ja alkaa kerätä voimia syyslomaa varten. Eihän siitä tule mitään, jos äiti makaa sängynpohjalla kuin lahna;)
T. Karhutar
- Mystinen kuumeiluanne_r_
- Re: Mystinen kuumeiluKarhutar
- Re: Mystinen kuumeiluanne_r_
- Re: Mystinen kuumeiluliikkeelle
- Re: Mystinen kuumeiluhannakaija
- Re: Mystinen kuumeiluKarhutar
- Re: Mystinen kuumeiluhannakaija
- Re: Mystinen kuumeiluanne_r_