Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mystinen kuumeilu
Laiska kirjoittaja olen, mutta päivittäin käyn lukemassa uudet viestit.Mulla oli 3. CEF, en saa Taxoja lainkaan. Olen selvinnyt krapuloilla tähän asti, mutta Primperania menee täyssatsi ja yöksi otan Temestan. Ekan kerran kanuuna kesti 4pv, toisen 2pv ja tämän kolmannen 5pv. Selkeästi alkaa fysiikka hyytyä, hirvittää ensi viikon 4. tippa! Viime viikonlopun kuumeiluun asti olen voinut itsea asiassa paljon paremmin kuin odotin. Tippaviikko on tippaviikko, mutta väliviikot olen ollut "ihan terve" - voipi olla että se loppui nyt tähän.
Toivo hoitaa hommansa hyvin, vaikka onkin vielä Toivoton. Mies kun on, kuivaksioppiminen on hidasta. Tippahuuruissa koiranjätösten siivous ei oloa kohenna. Mutta tassuterapiaistunnot tekee hyvää, lenkin jälkeen rojahdan sohvalle selälleni, koira mahan päälle makaamaan ja sitten torkutaan :-)
- Mystinen kuumeiluanne_r_
- Re: Mystinen kuumeiluKarhutar
- Re: Mystinen kuumeiluanne_r_
- Re: Mystinen kuumeiluliikkeelle
- Re: Mystinen kuumeiluhannakaija
- Re: Mystinen kuumeiluKarhutar
- Re: Mystinen kuumeiluhannakaija
- Re: Mystinen kuumeiluanne_r_