Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: toipumista rintasyövästä

Hei.

olen siinä vaiheessa hoitoja, että kaksi taxotereä takanapäin. Kolmatta ei luultavasti tulekkaan , sillä hoidot suunnitellaan uudellee ja kolmas taxotere korvataan jollakin toisella. Sillä, sain molenpien hoitojen jälkeen kuumeen ja juduin noin viikoksi sairaalaan. Viimeisen hoidon jälkeen sain myös Neulasta pistoksen, ssiitä huolimatta ensimäisen kerran oireet toistuivat. Jos nyt olen saamassa 4 kertaa seuraavaksi cef- hoitoa , tuo se sitteen uudenlaiset sivuoireet joko entisten lisäksi , tai ihan sinällään. Mutta olen päättänyt, kestän mitä vaan, kunhan hoidot saadaan tehtyä suunnitellusti ja sairautta ajatellen tehokkaasti niinkuin alunperin oli suunniteltu. Tässä välillä on kuitenkin ihan normaaliakin elämää, ainakin viimeinen viikko ennen seuraavaa hoitoa. Aika aikaansa kutakin.., Hiukset ajelutin pois jo heti ensimäisen hoidon jälkeen, kun ne alkoivat jäädä käteeni. Kotona käytän huivia ja puuvillamyssyjä, perukin laitan kun lähden ulos . Paranemista edistää, positiivinen ajattelu, myönteinen suhtautuminen kaikkeen ja iloinen mieli , mukavien asioiden etsiminen jokaisesta päivästä. Lisäksi , olen suunnitellut, että asetan itselleni syksyyn, kun hoidot on ohi, jonkun tavoitteen, ehkä kivan pikku matkan..., sitä odotellessa hoidot sujuvat hyvin. Tsenppiä kaikille, aurinkoista mieltä...., niin ja minä sairastan rintasyöpää jo toisen kerran, ensimäinen oli v, 2006.
kevättuuli65 | 29.6.2014 klo 09:11:11