Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Onko kokemuksia CEF hoidosta ?

Hei Painava,
Olen saanut nyt kolme CEF hoitoa ja vielä kolme jäljellä. Ota kaikki pahoinvointilääkkeet ja myös kortisoni jos sitä sinulle määrätään. Minä nimittäin olen jättänyt niitä ottamatta ja se on kyllä kostautunut sitten kuvotuksena. Ikävä oire minulla on ollut kova päänsärky kaikkien hoitojen jälkeen ja siihen on yritetty hakea syytä. Voi kuulemma tulla myös CEFfistä muuta ei siis ole ihan yleinen oire. Täälläkään ei kukaan muu ole sanonut saaneensa päänsärkyä, joten ei varmasti sinullekaan. Toinen, josta minä olen kärsinyt koko CEF hoidon ajan on neutrofiilien hidas nousu. Hoitoväliksi on muodostunut 4 viikkoa kun se monella on tuo 3 viikkoa.
Luulen, että tämä CEF on tosiaan monelle helpompi kuin nuo muut hoidot, vaikka itse en noita muita hoitoja ole saanutkaan.
Peruukkia inhoan myös - nousee minullakin niskasta ylös. Pidän sitä niin vähän kuin mahdollista. Tsemppiä hoitoihin sinulle, minulla seuraava pitäisi olla ensi viikon tiistaina.
Syksy2013 | 18.2.2014 klo 12:57:12