Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: fylloidi kasvain rinnassa

Hei Inga,

Mukava kun vastasit! Olen kyllä löytänyt paljon tietoa juuri englannin kielellä ja tuntuu että aika paljon jo tiedänkin. Mutta tuntuu tosiaan kummalliselta, kun edes lääkärit eivät tiedä mistä on kyse. Radiologi joka teki minulle ultraäänen vaan taivasteli, että ei ole ikinä nähnyt mitään vastaavaa... Kasvaimeni on iso ja siihen liittyy lukuisia kystia. Huomasin kasvaimen vasta kun se rupesi kasvamaan valtavaa vauhtia. Minulla on huomenna aika karkeaneulanäyttteen ottoon joten en vielä edes tiedä onko kyseessä hyvän vai pahanlaatuinen kasvain

Olisi mukava kuulla minkälaisia kokemuksia sinulla on ollut kasvaintesi kanssa, jos vain viitsit vähän kertoa. Saatiinko kaikki leikattua pois, vai onko uusinut ja oliko muita hoitoja? Missä sinut leikattiin? Oliko lääkärit ylipäänsä tietoisia näistä kasvaimista. Itse asun Lapissa ja täällä ei sairaanhoidon taso ole ehkä... hmmmm... ihan samaa tasoa kuin yliopistosairaaloissa ja pikkasen mietityttää että osaako nuo minua hoitaakaan.
jane68 | 26.3.2007 klo 21:15:53