Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: fylloidi kasvain rinnassa

Hei,

minun osalta oli kyse hyvänlaatuisesta kasvaimista, vaikka ensin pelättiin muuta. Sain lopullisen vastauksen noin kuukauden päästä leikkauksesta. Jouduttiin poistamaan molemmat rinnat(mikä olisi ollut vaihoehto ?!)ja samalla tehtiin korjausleikkaus, joka epäonnistui mutta se on eri tarina....En ole saanut muita hoitoja. Olen tämän jälkeen käynyt puolivuosittain tarkistuksessa. Ja tähän asti kaikki on ollut ok. Hoitava lääkäri totesi, kun kävin ensimmäisessä tarkastuksessa syöpäpolilla, ettei hän ole kuin pari tapausta nähnyt ennen minua. Eikä osanut sanoa kauanko käyn tarkastuksessa. Joten...
Olen TYKSin piirissä ja minua on hoidettu hyvin. Oli epäonnea ensimmäisessä leikkauksessa, josta koitui lisää leikkauksia, mutta niistäkin on selvitty. Varsinkin syöpäpolin henkilökunta on "mukava".

Toivottavasti kaikki menee hyvin! Muista, että kaikki ajallaan ja puhuminen (tai meilaaminen) auttaa. Ole ihmeessä yhteydessä, jos siltä tuntuu.
Inga | 29.3.2007 klo 17:18:42