Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Paniikkikohtaukset
Hei! Minulla on myös ollut "ahdistuskohtauksia" hoitojen loppumisen jälkeen, varsinkin illalla kun pitäisi nukkua, niin ajatukset pyörivät päässä ja välillä itkettääkin. Luulen kyllä, että hormonihoito on se, mikä aiheuttaa näitä oireita hikoilupuuskien lisäksi ja niinkuin sanoit, syövän aiheuttama fyysinen ja henkinen stressi on ollut valtava, eikä lopu "sormia napsauttamalla" hoitojen loputtua! Minulle tehdään lähiaikoina vielä paksunsuolentähystys "nukutuksessa" ja ongelmia aiheuttavan, syöpäleikkauksessa asetetun, laajenninimplantin poisto ja rinnan korjaus rasvansiirrolla.Haluaisin unohtaa koko syövän, mutta vielä se ei onnistu! Sairauslomakin jatkuu, koska yleiskunto on tosi huono ja olenkin nyt kävellyt joka päivä pienen lenkin ja painoakin koitan pudottaa hiilareita vähentämällä (5 kg on tullut lisää painoa kesäkuisen syöpäleikkauksen jälkeen).Tsemppiä ja hyviä vointeja!
- PaniikkikohtauksetJanna61
- Re: PaniikkikohtauksetKristaemilia
- Re: PaniikkikohtauksetAnskuli
- Re: PaniikkikohtauksetJanna61
- Re: Paniikkikohtauksetcarpe diem!
- Re: PaniikkikohtauksetJanna61