Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Paniikkikohtaukset
Moi Janna!Pakko lisätä omat kommentit, mehän ollaan suurinpiirtein samanaikaa popsittu näitä tamoja. Viime yönä näin ihan tolkuttoman kamalan painajaisen, jossa olin sairaalassa ja mulle kerrottiin, että tämä on se päivä, kun kuolet. Yritin siinä sitten hirveässä paniikissa hyvästellä kaikki rakkaat, jotka sain kiinni. Heräsin ihan tuskanhikisenä ja todellakin paineisena! Ehkäpä on niin, että alamme nyt sitten pikkuhiljaa työstää tätä koko syöpäkuviota mielessämme, ja ko kohtaukset/painajaiset kuuluvat siihen? Muuten on koko ajan mennyt helpommin noitten tamojen kanssa, mutta nyt viikonloppuna mulle tuli flunssa, ja ihan helvetisti alkoi särkeä leikkausaluetta ja sitten riipoi tuota kättä, josta poistettu imusolmukkeet. En tiedä, johtuuko sitten tästä flunssasta vai mistä, olis kiva kuulla, onko muilla ollut samanlaisia tuntemuksia flunssassa??
Pitää yrittää ajatella positiivisesti, että alitajunta nyt sitten työstää tätä paskaa pois päiväjärjestyksestä, ja yrittää alkaa hommaileen jotain, ettei liikaa vatvottais näitä juttuja. Ja liikunta ja ulkoilu on A ja O. Halit kaikille, ja eteenpäin!!!
- PaniikkikohtauksetJanna61
- Re: PaniikkikohtauksetKristaemilia
- Re: PaniikkikohtauksetAnskuli
- Re: PaniikkikohtauksetJanna61
- Re: Paniikkikohtauksetcarpe diem!
- Re: PaniikkikohtauksetJanna61