Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Nyt alkaa paniikki iskeä
Älähän nyt panikoi hirveästi!!Kerroit , että pelkäät ettet herää leikkauksesta. Tuo pelko on kyllä aivan aiheeton sillä paljon ,paljon isommistakin ja tosi pitkistä leikkauksista herätään. Se on nykyaikaa, nukutukset ovat turvallisia ja tarkkaan valvottuja. Ennenkuin huomaatkaan olet heräämössä ja sielläkin valvotaan vointiasi hyvin.
Tuota ihmisten mielenkiintoa sairauteen on kahdenlaista ainakin minulla ollut. Toiset ovat vain uteliaita ja sitten on ne tosi ystävät jotka pysyvät rinnalla koko hoitojen ajan ja sen jälkeenkin.
Minulla oli myös osapoisto ja vain vartijaimusolmukkeet 3kappaletta tutkittiin leikkauksen aikana. Kaksi dreeniä oli kun heräsin ja olin varma ,että kainalokin on tyhjennetty. Siellä vain oli ollut niin "kosteaa", että olivat laittaneet kaksi, mutta seuraavana päivänä molemmat otettiin pois.
Kaikki tapaukset ovat erilaisia ja etukäteen ei voi tietää. Mutta ole vain turvallisella mielellä, olet asiansa osaavien käsissä.
- Nyt alkaa paniikki iskeäpiikup
- Re: Nyt alkaa paniikki iskeäTulevaisuus?
- Re: Nyt alkaa paniikki iskeäJanna61
- Re: Nyt alkaa paniikki iskeäulriikka
- Re: Nyt alkaa paniikki iskeästrawberry
- Re: Nyt alkaa paniikki iskeäKatjuliini
- Re: Nyt alkaa paniikki iskeärafael-66
- Re: Nyt alkaa paniikki iskeäTerhikki