Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: hoitoputki ohi!

Onnittelut sinulle Kesän lapsi ja tervetuloa rannalle! :)) Putki on takana ja nyt elämä jatkuu entistä "ehompana". Anna itsellesi aikaa toipumiseen, nauti kesästä ja hemmottele itseäsi. Kyllä se syöpä sieltä ajan kanssa löytää tiensä roskikseen.

Minulla ollut huimausta reilun viikon, syynä aivan jumissa olevat hartijat. Viime viikolla hierottiin ja huomenna jatketaan. Ei pystynyt kovin paljon hieromaan, kun paikat oli aivan tukossa. Ei varmaan verikään liiemmin päässyt kiertämään. Nyt parempi. Soitin syöpikselle ja sain luvan hellävaraiseen hierontaan. Mietin ensin, että uskallanko. Mutta pakko tämä huimauskin on hoitaa. Vietin yhden päivän ensiavussakin tämän huimauksen takia, kaikki labrat ok ja pään TT myös. Se oli kyllä huojentava tieto.

Muuten olen voinut henkisesti aika hyvin. Olen pakottanut itseni ajattelemaan muita juttuja ja siinä aika hyvin olen onnistunutkin. Täällä käyn kyllä päivittäin lueskelemassa, vaikka kirjoitan harvemmin. Vielä en ole pystynyt vieroittamaan itseäni. Reilun viikon päästä menemme perheleirille Meri-Karinaan, sitä odotankin innolla.

Hyvää kesää kaikille ja aurinkoista mieltä! Ja jaksamista putkessa rämpiville!

mimi
mimi | 10.7.2007 klo 21:38:02