Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Huomenna viimeinen sädetys
Hei!Onnittelut, hoidot on pian ohi ja se on uskomattoman hieno tunne! Itselläni sädehoitojen loppumisesta on nyt kuukausi ja työt aloitin tällä viikolla. Pidin siis saikkua 3 viikkoa hoitojen loputtua mikä oli kyllä ihan tarpeen. Iho ehti parantua ja sai vähän levätä sekä kuntoilla.
Töihin paluu jännitti kovasti vaikka olin jo sopinut työnantajan kanssa loivasta aloituksesta. Olenkin nyt ensi alkuun "ylimääräisenä" ja päivitän tietojani sekä samalla totuttelen työrytmiin. Aloitin ihan normaalilla työajalla mutta en nyt ainakaan heti tee yövuoroja. Samalla saan testailla tuota leikatun puolen kättä kuinka se kestää rasitusta. Sädehoito vei leikatun alueen ja kainalon taas kovin kireäksi, niinkuin leikkauksen jälkeenkin oli. Säännöllinen jumppaliikkeiden tekeminen kyllä puree siihen tehokkaasti.
Hienoltahan tuo paluu työelämään on tuntunut, ei meinaa hymystä loppua tulla työpäivän aikana :D Työkaverit ovat ottaneet hienosti vastaan ja ymmärtävät tilanteeni, kovat hoidothan tässä on takanapäin. Myös työnantaja on hyvin mukana tukemassa töihin paluuta, kuunnellut paljon minun toiveita ja valmis rustailemaan työaikoja sekä työtehtäviä minulle sopiviksi.
Tämä viikko saa arvosanaksi 10+ pienoisesta väsymyksestä huolimatta. Tauti jää ainakin työpäivän ajaksi takavasemmalle, elämä tuntuu normaalimmalta, melkein kuin silloin ennen...
Kevät terveisin, verkkaan töitä tekevä mutta muuten varsahyppyjä hyppelevä,
teppana
- Huomenna viimeinen sädetysMemmu66
- Re: Huomenna viimeinen sädetysSini-likka
- Re: Huomenna viimeinen sädetysmarkrani
- Re: Huomenna viimeinen sädetysteppana
- Re: Huomenna viimeinen sädetysSyysnainen
- Re: Huomenna viimeinen sädetysmartta50v.