Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Miehen kosketus
No mutta.Eihän tuomitsemisesta ole kysymys, kun täällä pohdiskellaan itse kunkin tuntemuksia ja kokemuksia. Ihmiset ovat yksilöitä;fyysisiä, psyykkisiä ja sosiaalisia kokonaisuuksia... Koemme, tunnemme, aistimme jne.. jokainen omalla tavallamme ja myös elämänkokemukset vaikuttavat siihen, miten reagoimme asioihin.
On hienoa, jos toipuu nopeasti ja pystyy elämään täyttä elämää!
Minulla on nyt sytot ohi, vaikka viimeisen aiheuttamat jälkimainingit vielä "korventavatkin" kroppaa. Vaikka nyt monet keholliset tuntemukset ovatkin vielä epämiellyttäviä ja outoja, niin uskon ja toivon, että palaudun ainakin suunnilleen ennalleen, vaikka en enää untuvikko olekaan. Nähtävästi tarvitsen vain aikaa siihen... Onneksi olen siinä tilanteessa, ettei ole myöskään mitään paineita muiden taholta - saan kiipustaa täältä pohjalta ylös ihan omaan tahtiin (mitä nyt töitä täytyy ruveta funtsimaan ym sellaisia maallisia asioita..).
Tällaisin miettein kohti kuntoutumista!
- Miehen kosketusTiksa
- Re: Miehen kosketusSikke
- Re: Miehen kosketusTypsy
- Re: Miehen kosketuspalsternakka
- Re: Miehen kosketusmaruska
- Re: Miehen kosketusLilliant
- Re: Miehen kosketuskesä-09
- Re: Miehen kosketusLilliant
- Re: Miehen kosketusmaruska
- Re: Miehen kosketuspalsternakka