Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kaipaan selviytymistarinoita

moikka,
minulla leikattiin vasen rinta kaksi vuotta sitten, kyhmyjä oli 22 mm. 18 mm, ja kymmenen muuta pienempää. Syöpä oli hormonaalinen ja gradus 111 eli pahin mahdollinen. Kainalossa oli alku joka ei ollut vielä lähtenyt,mutta lääkäri mietti, että onkohan se se levinnyt rintalastaan...Nyt mulla on maaliskuussa leikattu poistetun rinnan tilalle LD-rinta eli selästä siirretty lihasta ja sen alle laitettu silikonia sekä vanhaa tervettä rintaa nostettu tämän uuden tasolle. Syön hormoonilääkettä Tamofenia vielä 3 vuotta.Pakokauhu hiipii ajoittain vaikka käyn säännöllisesti tarkastuksissa, eikä uusia syöpäkasvaimia ole löytynyt..
Elämä on ihanaa ja nyt jos koskaan niin nyt osaan elää päivän kerrallaan...ja nauttia pienistä juuri nyt hetkistä.. nyt teen kaikkea sellaista mitä olen siirtänyt elämässäni, että sitten joskus...ilmoittauduin esim harrastajateatteriin ja kaikkea muuta..ilman syöpää en siellä olisi..olen ammentanut paljon syövästäni sitä positiivista..
Kaikkea hyvää sinulle..
Nämä pelikortit on meille elämän jaossa annettu ja niillä meidän on pakko pelata. Itse odotan jokeria, jonka uskon saavani!
pipla hörö
Pipla Hörö | 11.5.2008 klo 07:42:29