Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Onkohan minulla syöpä...pelottaaa
Kiitos teille jotka olette vastailleet. Vuosia minä olen kärsinyt kovasta vatsasta. Nykyään olen pyrkinyt saamaan enempi kuituja ruokavaliooni. Vettä pitäisi juoda paljon enemmän. Vatsa toimiikiin paremmin kyllä nykyään.Minä olen ajatellut itselläni olevan ärtyneen suolen oireyhtymä. Vatsani on aina ollut omituinen. Turpoaa kuin potkupallo, ilmavaivatkin ovat kiusana. Mikään vaate ei saa kiristää vyötäröllä yhtään tai kauhea turvotus iskee. Nuorempana vatsani oireili monella tapaa, enenkuin tajusin, että vatsalla voi reagoida moneen asiaan, stressi, jännitys, pelko yms.
Nyt kun tein nuo löytöni verentulon lisäksi, ajatus syövästä alkoi pelottaa paniikinomaisesti.
Minulla on toisessa munasarjassa vaaraton vesikysta, jota on seurattu muutaman vuoden ajan. 1-2 vuotta sitten gynekologi kysyi haluanko käydä labrakokeessa, jossa näkyisi syöpämarkkerit, kävin tietenkin. Hän näki epäilyni, voiko pelkällä ultralla tietää mikä kysta se on. Kävin kokeessa, eikä siinä ollut mitään.
Kysynkin nyt teiltä, jos suolisyöpä kerta kehittyy pitkän ajan kuluessa, olisiko mahdollista, että tuo koe tarkoittaisi, ettei ainakkan silloin ollut suolessakaan syöpää. Kaikki vastaukset ja kokemukset otan mielelläni vastaan.
- Re: Onkohan minulla syöpä...pelottaaamirjami