Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Henkistä helpotusta
Hei,Joogaan ainakin voi mennä, ja kaikenlainen rentoutuminen on hyvästä. Sekä liikunta oman jaksamisen mukaan.
En tiedä, mistäpäin Suomea olet. PKS -seudulta olevilla on mahdollisuus Syöpiksen psykiatriin, Irja Idmaniin. Jonot ovat pitkät, mutta peruutusajalla voi päästä joskus nopeastikin. Löytyyhän sieltä tuo potilaspalvelu/Marja-Liisa Hautalakin, jolle voi käydä puhumassa.
Työterveyshuollon apua kannattaa myös käyttää hyväkseen, jos vain on mahdollisuus. Kyllä tämä on henkisesti rankkaa, ja hoitojen loppuminen on yleisesti kova paikka.
"Muu maailma" ajattelee, että hoidot on ohi ja elämä palautuu normaaliksi. Mutta ei se ihan niin yksinkertaista ole - kaikki vienee aikansa.
Itse en ole ihan vielä niin pitkällä, mutta toisaalta olen tehnyt niin pitkää hoitotaivalta, että olen saanut "maistaa" jo vähän kaikenlaista olotilaa.
- Henkistä helpotustaSitähän se oli
- Re: Henkistä helpotustaKristitty Lilja
- Re: Henkistä helpotustaKarhutar
- Re: Henkistä helpotustaSitähän se oli
- Re: Henkistä helpotustaKarhutar
- Re: Henkistä helpotustaAmontillado
- Re: Henkistä helpotustakarlip11
- Re: Henkistä helpotustasoikku
- Re: Henkistä helpotustaSitähän se oli
- Re: Henkistä helpotustaKristitty Lilja