Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Terveisiä täältä rannalta

Hei kaikki " vanhat" soutajat!
Ja onnea sinunkin rokkitukalle Meri-Tuuli!
Itse olen jo käynyt 2-3 kertaa kampaajalla siistimässä niskavilloja ym.Väriä en ole vielä halunnut otta ,nyt on paljon tummempi pohjaväri ja niitä valkoisia (lue harmaita) ohimoilla ja muuallakin raitoina.En olisi ikinä ajatellut,että tällainen tukka voisi minulle sopia,mutta olen nyt tosi tyytyväinen siihen.Ihanan helppo,ei kulu shampoota eikä tarvi föönata!
MIten Kevätmielellä menee? olet jo töissä myös ilmeisesti?!
Töissä oikeastaan ihanaa,paitsi silloin kun on sikakiire.
Kontrolli parin vkon kuluttua,labrat ja röntgenit otetu ja jännittää ihan sikana.Mulla ollut outoja kipuja lantionalueella toista kuukautta ja arvatkaa vaan pelkäänkö metareita?!
Mulla kun ei tullut muita hoitoja kun sytot ja 3 Herceptiniä,kun hormonireseptoreja ei löytynyt.:((( Ja äkäinen syöpäläinen oli!
MIten Julia pärjäilet?ONko teidän talo jo tapetoitu ulkopuoleltakin?Voimia hoitoihin sinulle!!!Kyllä oli tuoreessa muistissa se paha olo kun istuin syöpäklinikan labrassa odotettelemassa.

Kaikille nykyisille soutajille ja huopaajille voimia ja lämpimiä halauksia ja rauhallista joulun odotusta!!

Terv aina tautinen...
tautinen | 1.12.2007 klo 22:25:33