Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Terveisiä täältä rannalta

Moikka Tella,

Kirjoittelin muuten sulle sähköpostiakin kerran, tulikohan se perille?

Ihanaa Tella, että loma meni hyvin ja tunnet itsesi niin hyvinvoivaksi ja levänneeksi.

Jatketaan Tella sun kanssa edelleen käsikädessä, sillä voitko kuvitella minullakin kontrolli käynti 17.3. :)

Tukkaa, joo minulla ehkä sentti-puolitoista. Pituutta ei vielä paljoa, mutta onneksi tuntuu tulevan aika tuuheana. Väri on tummempi kuin ennen, mutta ohimoilta harmahtaa :). Viikon päästä olen menossa kampaajalle ja ajattelin just samaa, että siistitään niska ja korvat ja sitten väri, joko ruskee tai vaalea. En ole väriä vielä päättänyt, katsotaan mitä se kampaaja sanoo. Itsenäisyyspäivänä juhlitaan sitten pojan synttäreitä ja ajattelin siitä sitten julkisesti olla lyhythiuksinen. On tää kyllä aika rock vielä, mutta ihan magee ja varmasti paranee kun antaa vähän kampaajan "siistiä". Minulla on ollut pitkä tukka ainaski 20 vuotta, jollei pidenpääkin, joten olen kyllä aivan erinäköinen.

Terveisin sateisesta Espoosta
MeriTuuli
MeriTuuli | 25.11.2007 klo 14:30:59