Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Etäpesäkkeet ja epätietoisuus hoitomahdollisuuksista

Heippa Santeri ja Kisuliini sekä tietenkin muut seilaajat!
Tässä maanantaita odotellessa kyselisin taas lisää etäpesäkkeistä ja niiden hoidosta. Eli oliko teillä kipuja, kun n. kolmen kk:n jälkeen tilanne tarkistettiin uudelleen. Minulla ei ole ollut lonkissa sädetyksen ja Durogesicin ansiosta enää ollenkaan. Luusto vaan lonkissa on niin hauras, että on liikuntakielto päällä. Niitä metareita löytyy lisäksi yhdessä niskanikamassa, kahdessa lannerangan nikamissa, kahdessa kylkiluussa ja oikean puolen aivokuoressa. Oliko teillä kipuja leviämisen yhteydessä vai hiipivätkö metarit salaa? En siis ole joutunut sytoihin, mutta lieneekö nyt edessä melko laajan luustolevinneisyyden takia? En oikein haluaisi taas niitä tiputuksia, vaikka minulla viime vuonna ei ollut oikeastaan mitään sivuoireita paitsi hiusten lähtö. Nyt kun maanantaina menen TYKS:iin olen tietenkin viisampi, jos tajuan kaiken kysyä. Sitäkin mietin, mitä lakkouhka mahtaa tehdä, jos sytoihin joudun.
T. Syyslapsi
PS. Saisi ne joukkotutkimukset alkaa jo neljäkymppisenä, sillä itsekin olen muutaman päivän päästä 45v. Sairastuessani 43v.
mks | 10.11.2007 klo 10:26:59