Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
varaosia odotellessa
Hei kaikille.Olen mielenkiinnolla seurannut toistenne tsemppaamista ja neuvojen antamista ja haluan itsekin liittyä siihen mukaan.
Olen 43v ja itselläni todettiin gradus III in situ-karsinooma toisessa rinnassa 4/07. Hoitona koko rintarauhasen poisto ja samalla tarjottiin rinnan uudelleen rakentamista. Asia ei ollut aivan vieras, koska ystävättärelleni oli vuotta aikaisemmin rakennettu uusi rinta LD-kielekkeellä. Koska itse olen hoikka, olin aivan sata varma että homma tapahtuisikin noin ja täytyy myöntää, että järkytys oli suuri kun lääkäri totesi että rinta rakennetaankin vatsasta, eli TRAM-kielekkeellä. Minulla on 2 lasta, joten tarvittava "rakennusaine" löytyi omasta takaa. Olin etukäteen ehtinyt perehtyä aiheeseen ja tiesin, että leikkaus Tramilla olisi paljon suurempi, eikä lopputuloksesta ollut taetta, koska kiele voisi hylkiä. Leikkaus pelotti, vartijaimusolmuke tutkimustulos pelotti (olivat onneksi puhtaat!),lopputulos pelotti. Mutta; leikkaus onnistui hyvin, toipuminen meni suht hyvin pientä kipukautta/käden liikerajoitusta huolimatta, rinta on erittäin kauniin mallinen ja laskeutunut jo nyt toisen rinna tasolle, tuntuu yhtä pehmeältä kuin alkuperäinenkin (miehen mielipide!). Nyt vain sitä varaosaa, eli nännin rakentamista ja tatuoimista odottelen (nänni ja koko nännipihahan piti poistaa tiehyeiden takia).
Jos itseäsi samanlainen asia askarruttaa, lähetä viestiä ja vaihdetaan kuulumisia.
Voimahaleja kaikille ja joulua kohden :)
- varaosia odotellessakala-64
- Re: varaosia odotellessaKarhutar
- Re: varaosia odotellessakala-64
- Re: varaosia odotellessakala-64
- Re: varaosia odotellessatarita