Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: 1. vuosikontrolli takana
Hei Piiku!Oli kovasti mukava kuulla Sinusta. Mehän kuljemme suurin piirtein samantahtisesti näiden juttujemme kanssa. Minullakin oli 1. vuotistarkastus ja täysin samanlaisilla tuntemuksilla mentiin. Lopputuloskin on sama. Ei mamografiassa eikä verikokeissa mitään huomautettavaa.
Minähän olen eläkkeellä, joten kertomasi väsymys on helpompi hoitaa kuin sinun, kun olet työelämässä. Olen miettinyt, että johtuneeko se estolääkityksestä vaiko korvien välistä. Molempi tietysti mahdollinen. Syön myös Ergotamia puuskien lievitykseen. Se toimii. Sen sijaan olen käynyt aikamoista kamppailua jalkojeni hermo- ja lihassärkyjen kanssa. Ne kun eivät meinaa millään toeta. Lääkitys on tällä hetkellä sellaista keskushermoston kautta vaikuttavaa. Se vaan on niin rajua, että yritän pitää niiden pillereiden napsimisen minimissä. Aamuisin menee hyvä tovi ennen kun on nivelet sen verran notkistuneet, että pääsee tökkimättä liikkeelle. Lihaksia särkee kaiken aikaa. Aloitin vesijumpan koska kävelylenkit aiheuttivat tuplat säryt. Oikeaan polveeni tuli vettä, se piti tyhjentää ja rauhoittaa kortisonilla. Toinen on niillä rajoilla, että rauhoittuuko ilman. Yritin saada oman kunnan fysioterapiasta apua, mutta sieltä ei irtoa pidempiaikaisia hoitoja, ainoastaan se pari kertaa ultraääntä polviin ja sillä se oli selvä.
Näillä mennään talvea kohti. Viime talvi meni niissä sytohuuruissa, joten parempaa on meille molemmille tiedossa.
Oikein raikasta syksyä toivottaen
Uppe
- 1. vuosikontrolli takanapiikup
- Re: 1. vuosikontrolli takanathegirl
- Re: 1. vuosikontrolli takanaUppe