Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Siis työssäkin voi käydä hoitojen aikana
Hei!Minä opetan peruskoulussa 13-16 vuotiaita. Kuljen keppien kanssa lonkkametarin takia ja kaljuna sytojen takia, kun en oikein tuntenut peruukkia omakseni. Lisäksi keppien takia en voi kantaa mitään vaan heittelen aina laukun/repun hihnoja pääni yli, joten tunsin että ei siinä varmaan peruukkikaan suorassa pysy.
Olen kertonut tilanteestani sekä opettajille että oppilaille. Kaikki ovat olleet joko myötätuntoisia tai sitten hiljaa asiasta. Oppilaat ovat kyllä tosi empaattisia ja myös suorasukaisia, kysyivät että miksi sä vaihdoit kampaustyyliä(kotonan naureskelin että ajattelivat vissiin open 49v yrittävän näyttää nuorekkaalta). Kaikki ovat kyllä olleet avuliaita ja aukoneet ovia, kantaneet tavaroitani jne.
Välillä on aika raskasta ja jotenkin sitä tuntee itsensä ulkopuoliseksi, mutta vain sen takia, että tuntuu raskaalta olla sairas terveiden keskellä. Kukaan työtovereistani ei ole ainakaan minulle itselleni sanonut mitään poissaoloistani tms. negatiivisia kommentteja vaan koen kyllä kaikkien olevan iloisia että olen taas ollut porukassa elokuusta lähtien 11 kk:n poissaolon jälkeen.
Santeri
- Re: Siis työssäkin voi käydä hoitojen aikanaLuuserinainen
- Re: Siis työssäkin voi käydä hoitojen aikanatanssityttö
- Re: Siis työssäkin voi käydä hoitojen aikanasanteri