Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
keikahtaako elämäni kerralla ?
Ahdistus kouraisee nyt. Tämä epävarmuus... olen reippaasti yli 50v-vuotias perheetön nainen, jolla oli gradus 3, paikallinen rintasyöpä melkein viisi vuotta sitten. Viime vuonna tehtiin Tram-rinta ja nyt kesällä oli mamillan teko. Kakki onnistui hyvin, suorastaan tramista tuli loistavan hyvä. Monia vuosia minulta meni niin psyykkisten kuin fyysistenkin asioiden toipumisessa. Töissä käyn. Kaikki olisi nyt suhteellisesti mitä parhaiten. Nautin elämästä, ohessa näiden syvien jälkensäkin jättäneiden kokemuksieni.Mutta! Olin tässä juuri rutiinisti gynen tarkastuksessa. Ja mitä sitten löytyikään. Munasarjassani todettiin kasvain, jonka vuoksi menen parin viikon päästä jatkotutkimuksiin, ultraan mm. Hetkittäin on aivan kaaottinen olo! Taitaa tulla taas leikkaus, vaikka se olisikin hyvänlaatuinen kasvain. Ja jos se on pahanlaatuinen... Eikö noin 50% :lla yli 50 v naisista tuollainen kasvainlöydös ole pahanlaatuinen. Tilastot aiankin sen kertovat. Oli pakko purkaa tänne ahdistukseni. Minulla ei ole varsinaisesti ketään, jolle tilannettani purkaa.
Jaksamista kaikille palstan lukijoille, sinne arkipäivän keskelle.
- keikahtaako elämäni kerralla ?anuliisa
- Re: keikahtaako elämäni kerralla ?mummotauti
- Ei toivo ole koskaan turhasyövästä parantunut
- Re: Ei toivo ole koskaan turhaanuliisa