Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kohdunkaulasyöpää sairastavat sisaret!

Hei sisaret!

Kiitos kannustavista viesteistänne! Olette kyllä niin ihania että!!!

Ikävää kuulla, että joukkoomme on tullut uusi tulokas, Dolina kaikki tsemppi sinulle nyt! Alkuvaiheessa olin minäkin vielä pari viikkoa sitten ja nyt jo hoidot päällä täysillä. Puhuin aika avoimesti kaikille asiasta, koska se oli itsellä niin mielen päällä oleva asia, niin ei voinut vaan pitää asiaa sisälläkään. Kannustusta olen saanut joka puolelta, mutta eniten tämä vertaistuki on auttanut. En varmasti olisi näinkään positiivinen, jos ei näistä sivustoja olisi ja ihanat sisaret kuulolla ja tsemppaamassa mukana!

Nyt alkaa tuo syto tehdä enemmän oireita. En ole vielä oksentanut mutta yököttää kaikki ja ruoka ei mene alas.. Jäisiä mustikoita ole yrittänyt syödä ja vichyä juoda sekä puolukkamehua. Väsyttääkin aika paljon ja olen ollut tässä monta tuntia horroksessa, kun nyt juuri heräsin ja pakko oli päästä viesteilemään teillepäin ja lukemaan kuulumisia.

Ihanaa kuulla että Syöppis ja Mummo46 voivat hyvin ja niin toivon, että olisin samassa veneessä, että hoitoputki olisi jo takanapäin.. Mutta ei auta, pvä kerrallaan kai se on vaan yritettävä porskuttaa eteenpäin.. Niin ja hoidoissa käyn Meilahden syöpäklinikalla muuten.

Olette ihania ja kaikille iiisooot voimarutistukset!

Luv, Päppä
Päppä | 25.7.2007 klo 21:24:21