Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ja taas vähän hiuksista....ja SEKSISTÄ
Tässä on käytävä pitkä tie ennen oman itsensä uudelleenlöytämistä. Tuo seksi, joka on ollut mulle aina tärkeä ja iloinen asia, oli iso murhe kun huomasin sen hiipuvan.Onneksi puolisoni antoi mulle aikaa ja sitten puhuimme asiasta. Kerroin pelkoni ja suruni hänelle.Liukuvoiteita olemme käyttäneet jo vuosia, joten niissä ei mitään uutta. Menimme kuitenkin kesän alussa yhdessä seksikauppaan ja myyjän kanssa etsimme pientä kivaa piristettä ja rohkaisua seksielämään. Varasimme paljon aikaa ja teimme kaikkea hitaasti ja kauan. Intohimo syntyi pikkuhiljaa ja vei lopulta mukanaan.Mieskin oli ihan innoissaan pienistä piristyksistä ja pitkäaikaisuudesta. Jos yksirintaisuus häiritsi minua, puin päälleni jotain ihanaa ja kevyttä. Kuumuus, rakkaus ja kiitollisuus kietoutuivat toisiinsa.Rohkaistukaa siskot, ei kaikki ole mennyttä.- Ja taas vähän hiuksista....strawberry
- Re: Ja taas vähän hiuksista....Maarit65
- Re: Ja taas vähän hiuksista....kultsikki
- Re: Ja taas vähän hiuksista....ja SEKSISTÄkukunor
- Re: Ja taas vähän hiuksista....Maarit65
- Re: Ja taas vähän hiuksista....seija-anita
- Re: Ja taas vähän hiuksista....Karhutar