Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ja taas vähän hiuksista....

Moi, edellinen viesti pongahti tyhjänä avaruuteen. Piti sanomani että kalju olin minäkin toissa kesänä. Ja peruukin käyttäminen oli vastenmielistä ja hankalaa. En edes löytänyt sopivaa, vaikka rahaa paloi liki 600 euroa. Nyt nuo mokomat makaavat kaapissa tyhjän panttina, sillä päässäni on uusi tukka, jota on kampaajalla jo moneen kertaan leikattu ja laitettu. Kasvuvauhti on minulla aina ollut kova, tämä selittänee asiaa. Tukka tuli alkuun paksuna ja vahvana tökönä, sitten oli tuo tiiviin kihara ja vähitellen pörröinen Meg Ryan- vaihe. Tukka oli puolittain harmaa, mutta aivan fantastinen - vain pöyhäisy ja se oli kun tuntien föönaamisen ja laittelun jäljiltä, eli tosi hieno. Nyt kun tukkaa on latvoista luottokampaajani leikellyt aina 4 kk:n välein, niin uusi kasvava hius ei enää olekaan kiharaa, vaan omaa suoraa sileää hiustani. Eli sytotukassa on kyse lääkekiharasta, joka tunnetaan myös joidenkin psyykelääkkeiden sivuvaikutuksena - tukka kihartuu. Minua harmittaa kun kiharat vähitellen loivenevat tässä tukan kasvaessa. Tällä hetkellä hiukset ovat noin 15 cm pitkät (jos ei olisi leikattu niin olisivat noin 10 cm pidemmät)ja tyyli on pehkopäinen.

Syton jälkeiset hiukset ovat upeat. Monille naisille lyhyet hiukset myös sopivat tosi hyvin. Kasvot tulevat kauniisti esiin kun tukka ei roiku otsalla ja monilla tukan lyhyys kohottaa koko kasvojen linjaa. Lyhyet hiukset ovat myös hienostuneella tavalla naiselliset. Moni on juuttunut pitkien hiusten ajatukseen, vaikka ne eivät edes ao:lle sopisi. Nauttikaa lyhyistä hiuksistanne, sillä jos ette niitä leikkaa ovat ne parissa vuodessa mennyttä.Itse olen tosi iloinen kun tuli tämä tyyli löydettyä.
Tyrni65 | 13.9.2010 klo 23:07:30