Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kipeät suonet
Hei Kutri,Oletko kokeillut hiirijumppaa? Välillä kun oikein kiristi, tein joulutoimien lomassa näitä kahta sarjaa:
1. sormet auki, käsi nyrkkiin, sormet auki etc.
2. ranteen vapaata taivuttelua eteen, taakse, eteen...
Erityisesti tuo ranneliike vapauttaa ja venyttää, vaikka aluksi tekeminen sattuu. Ei kuitenkaan pidä pelästyä, vaan jatkaa venyttelyä sinnikkäästi vähintään 5 kertaa kumpaankin suuntaan.
Päivätkin ovat selkeästi erilaisia, kosketusarkuutta minullakin on ollut, mutta ei onneksi koko ajan. Itse asiassa, olen yllättynyt, että käsi on näinkin toimintakykyinen.
Miten muuten olet jaksellut, 2.1. odotuksessa? Kävin eilen verikokeilla sädehoitoa varten, ja tänään soittelin tuloksia, kun tuo P-AFOS kiinnosti minua myös. Viimeisen syton jälkeen minulla on ollut luustokipuja koko ajan, mutta P-AFOS oli kunnossa ja itse asiassa todella hyvä. Neutrofiilit olivat alhaalla, vain 1.48 joten tuumailin sitten hoitajan kanssa ääneen, että luuytimeni taitaa olla väsynyt hoitojen ja 6 Neulasta-piikin jälkeen. Siitä siis kipu, joka aikanaan menee vielä ohitse.
Voi hyvin, Kutri, ja tule kertomaan, mitä luustokartta paljasti!
T. Karhutar
- Kipeät suonetkutri
- Re: Kipeät suonetAnushka
- Re: Kipeät suonetkutri
- Re: Kipeät suonetKarhutar
- Re: Kipeät suonetkutri
- Re: Kipeät suonethannakaija