Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sammas :o/

Minulla ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia suun limakalvojen kanssa, ei sammasta eikä vuotavia ikeniä. Saa nähdä tuleeko muutos, kun Ceffi alkaa huomenna. Olen syönnyt kaikkea, mikä maistuu hyvälle. "Terveenä" ollessa eivät happamat omenat maistuneet, mutta nyt syön niitä useampia päivässä, myöskin puolukat maistuvat tosi hyvin. Sammaksen hoitoonhan käytetään usen karpaloita, minkähän takia sitä ei suositeltu nyt...
Nyt kyllä kannattaa syödä marjoja mahdollisimman paljon, kun niitä on saatavilla. Rahkasta saadaan hyvin proteiineja, mitä nyt tarvitsemme. Jokainen on varmaan huomannut, että näläntunnetta ei ole kuten aikaisemmin, niin syödään sitä, mitä tekee mieli. Lempiruoat tarjolle. Minä tein eilen ison vuoan kaalilaatikkoa ja kyllä maistui hyvälle puolukan kanssa. terv.Gugu53
gugi53 | 15.9.2011 klo 13:06:48