Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Äitini munasarjasyöpä - crp koholla, verisolut koholla, hoito siirtyy

Tänään äiti oli siis uusissa verikokeissa, crp yhä sama, verihiutaleet hieman laskusuunnassa. Soitin ja hoitaja kysyi lääkäreiltä, että voiko hoitoon tulla. Hoitoon voi tulla vaikka crp yhä koholla ja koska ei ole ainakaan noussut. Mainitsin äidin verensekaista limasta ja siitä että äiti syö joka ilta vahvoja särkylääkkeitä, että saa nukuttua. (panacod) Nämä auttavat kipuun sekä ikävään painontunteeseen. Pyysin hoitajaa kirjaamaan ylös nämä koska äiti ei puhu itse mitään siellä. Lupasi että mainitsee asioista lääkärille. Äiti ei tosiaankaan syö kovin hyvin ja ei kyllä varmaan juokaan. Hb on 104. Äitini on tällä hetkellä hyvin sairaan näköinen. Hän on nyt kolme vuotta sairastanut ja tässä välissä on ollut hyviäkin jaksoja jolloin hän on näyttänyt todella hyvältäkin. Olen itse menossa kohdunpoistoon myoomien ja kuukautisvaivojen vuoksi, en ole vanhemmilleni kertonut tästä, en halua heille mitään muuta mietittävää.

Muistan äitini nuorempana jolloin itse olin teini-ikäinen, hyvin iloisena elämänmyönteisenä naisena. Tuntuu että aika on kulunut kamalan nopeasti, olen itse teini-ikäisten äiti ja käyn läpi monenmoisia ajatuksia. Välillä itkettää todella ja itkenkin, voi kun saisi aikaa taaksepäin..

Tämä oli nyt tällainen hetki - voimia Teille kaikille!

Palaillaan!
mh | 8.2.2010 klo 21:14:29