Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Järkyttävä kokemus,ilman mitään puudutusta
Hei,haluaisin kysyä onko kukaan rintasyöpäpotilas joutunut seuraavanlaiseen tilanteeseen kuin minä 6 vuotta sitten kun rintasyöpäni oli diagnosoitu ja leikkaus edessä. Ennen leikkausta (aamulla) työnnettiin puoliympyrän muotoinen rauta vasempaan rintaani joka oli 2mm paksu ja siitä raudan toisesta päästä roikkui 10 cm mittainen puukapula joka jäi roikkumaan rinnan päähän kun tuo rauta oli työnnetty rintaani sisään ilman minkäänlaista kivunlievietystä.Tästä karmeasta rautatyönnöstä rintaan ei kerrottu minulle etukäteen mitään. Se vain tehtiin. Lääkäreitä oli kaksi ja hoitajia myös. Rauta työnnettiin sen vuoksi että leikkaava lääkäri näkee mistä kohtaa hän ottaa sen puolet pois vasemmasta rinnastani. Oikea rinta poistettiin leikkauksessa sitten kokonaan. Olen kysynyt terveyskeskuslääkäriltä tuosta järkyttävästä raudan työnnöstä ja hänkään ei tiedä eikä ole aiemmin kuullut moisesta. Kipu oli todella kovamutta ääntäkään en päästänyt. Vaikka voinette kuvitella että sattui. Onko kellekään tehty vastaavaa toimenpidettä? Olisin kiinostunut kuulemaan jos on ja jos sivustolla vierailee lääkäreitä niin voitteko kertoa miksi ei puudutettu eikä sanottu mitä minulle tehdään.Vastauksista kiitollinen,Milla
- Järkyttävä kokemus,ilman mitään puudutustaMilla03
- Re: Järkyttävä kokemus,ilman mitään puudutustaelämäniloinen
- OsapoistoTarutar