Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: vatsasyöpä
HeiOnhan se tosiaan masentavaa koko syöpä mutta olen ajatellut että sen kanssa voi elää kunhan saa kunnon kohdalleen. Kyllä minullakin on monta ajanjaksoa jolloin kaikki tuntuu turhalta koska kuolen kuitankin mutta kaikkihan me täältä lähdemme tavalla tai toisella. Ehkä äidilläsi on nyt kaikkein hankalin vaihe kun tieto on niin tuore . Minä olin myös väsynyt hoitojen aikaan mutta ei pahoinvointi ollut ylitsepääsemätön.
** Ylläpitäjä poistanut osan viestistä **
Huuhaata tai ei mutta kyllä stytostaatit kaikesta huolimatta tappaa kaiken terveenkin mitä ihmisessä on. Niitä ei kannata mitenkään väheksyä mutta mielesstäni kuitenkin tämä elämän laatu on myös jonkin arvoinen vaikka syöpä onkin. Ja minun tapauksessani kun sille ei voi mitään lääketieteellisesti kuulemma tehdä. Minun käskettiin vaan syömään särkylääkkeitä
ja jos luustoon tulee kipuja niin eikun sädetykseen. Joten mahdollisuutena kunnon elämään tämä oli hyvä vaihtoehto.Äitisi on käynyt jo nyt suuret leikkaukset läpi joten ymmärrän hänen tunteet . Ja niin kauan kuin on elämää on toivoa tuntuu melkoiselta kliseeltä syöpäsairaan korvissa. Syöpä ei kuitenkaan ole kuolemantuomio nyt ja tässä vaan elämä nyt ja tässä.
Sano äidillesi että kaikkea kannatta kokeilla .Kyllä Äitisi alkushokin jälkeen rupeaa taas elämään ja olethan sinä hänen tukena.
- Re: vatsasyöpämarjatta
- Re: vatsasyöpämt