Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: TAMOFEN JA SAMPERIN VALKOVUOTO!!!
Hei!Minulla on ollut myös sama ongelma. Ikinä ei ole sellaista määrää valkovuotoa tullut kuin Tamojen kanssa. Pari viikkoa sitten kävin omalla gynellä kyselemässä vaivasta ja hän määräsi viikon antibioottikuurin emättimeen. Sen avulla minulla loppui vuoto, eli oli ilmeisesti jotain tulehdusta mukana. Tiedäppä näistä aina milloin pitää mennä lääkäriin... Aika pitkään minäkin seurailin tilannetta ja kun vuoto ei alkanut osoittaa merkkiäkään vähenemisestä, menin lekuriin.
Joo painoa tai pitäisikö sanoa nestettä on tullut reilu 10 kg, eikä ole mikään helppo asia. Mutta kaikista inhottavin sivuoire minulla on silmien vuotaminen. Yli puoli vuotta olen kärsinyt silmien vuotamisesta, silmätulehduksesta ja ärtyneestä ihosta silmien alla. Kävin silmälääkärillä tutkituttamassa asiaa, koska pelkäsin verkkokalvomuutoksia joita Tamofen voi aiheuttaa. Sellaista ei onneksi ollut vielä havaittavissa. Kyynelkanavat huuhdeltiin ja ne olivat auki. Onneksi vaiva on aina yhdessä silmässä kerrallaan, niin toisella vielä näkee jotain. Kun silmä on täynnä vettä jatkuvasti, eihän sillä näe tarkasti ollenkaan. Eilen juuri huomasin, että ihmiset jotka juttelevat kanssani alkavat kuivailla omia silmiään ;) Tämä vaiva näkyy ja tuntuu.
Siitä huolimatta hauskaa vappua kaikille, kevät tulee! :)
- TAMOFEN JA SAMPERIN VALKOVUOTO!!!carpe diem!
- Re: TAMOFEN JA SAMPERIN VALKOVUOTO!!!Katjusmaaret
- Re: TAMOFEN JA SAMPERIN VALKOVUOTO!!!Katjusmaaret
- Re: TAMOFEN JA SAMPERIN VALKOVUOTO!!!Rapu62