Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Laaja kainalometastasointi

Hei!!
Kuten Karhutar tuossa jo muistelikin ihan oikein, oli minulla imusolmukkeet aika syöpäläisten valtaamia. Minulta poistettiin 23 imusolmuketta ja 21 oli sairasta eli hurja tilanne. Itse rinnassa oleva kasvainhan ei edes näkynyt mammografiassa, eikä edes lääkäri sitä osannut tunnustelemalla paikallistaa. Lääkärille hakeuduin kainalossa olevan patin takia. Gradus minullakin oli 2 ja luusto ja sisäelimet olivat puhtaat. Nyt edessä ensimmäinen kontrolli ensiviikolla. Sain hoidot pitkän kaavan mukaan, joten luotan, että paha olisi häädetty elimistöstäni pois. Olinhan jo toisessa isossa leikkauksessakin ja paraneminen siitä on sujunut ihan hyvin. Eli vihdoinkin pääsen liikkumaan ilman kipua, kun sain lonkkaani tekoneivelen, josta olen hyvin onnellinen.
Koskaan ei voi olla enää varma syövästä paranemisesta, mutta uskoa ja toivoa voi aina:))

Lämpimin terveisin äityliini
äityliini | 18.9.2008 klo 22:28:45