Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hoidot edessä ym.

Hei hannakaija!
Jäähatusta ollaan montaa mieltä ja harvat sitä käyttävät, mutta itse olen ollut tyytyväinen. Huomenna (nyt kai pitäisi sanoa tänään) on kolmas taxo ja omat hiukset -vaikkakin harvenneet- vielä päässä. Voihan olla niin, että CEF sitten vie hiukset, mutta ihana olla ainakin kesä ilman peruukkia. Aion käyttää jäähattua jatkossakin, mutta jääsukista ja -tumpuista luovuin, koska ne tuntuivat liian kylmiltä. Myös mehujäätä aion imeskellä jatkossakin, koska mitään haavaumia ei ole tullut suuhun. Jokainen tekee omat ratkaisunsa, minä uskon näihin "jääjuttuihin"!

En ole syönyt mitään vitamiineja enkä hivenaineita, onkologin mukaan se ei ole tarpeellista. Nythän ovat kaikki kasvikset ja marjat parhaimmillaan vitamiineja täynnä. Pahoinvointilääkkeistä en osaa sanoa, koska en ole tarvinnut.

Koitahan jaksaa odotella, vaikka odottavan aika tuntuukin pitkältä. Pian pääset hoitoputkeen. Toivottavasti saadaan vielä aurinkoa...
T.EllaM
EllaM | 1.8.2007 klo 00:30:23