Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: kohdunkaulan syöpä

Hei Kutri ja mummi46 sekä muut kohtalotoverit.

Olette oikeassa siinä, ettei kannattaisi enää lääkärin virheitä miettiä, mutta olen kuitenkin sitä mieltä, että kyllä lääkäreillekkin kuuluu jonkinlainen vastuu. Minun kohdallani niitä on sattunut jo ihan tarpeeksi.
Olen itse hoitoalalla ja tiedän, että se on kaikille parempi jos tutkittaisiin perusteellisesti, eikä vaan sanota, että katotaan myöhemmin. Jos ihminen käy useamman vuoden ajan samoista oireista lähes kuukausittain samalla gynellä, niin kyllä minusta silloin täytyisi tehdä jo tarkemmat tutkimukset.
Itseäni en tässä yksin ajattele, vaan ajattelen monia muita jotka joutuvat tähän samaan tilanteeseen, vain siksi, että tutkimusia ei tehdä, vaikka oireet antaisivat siihen aihetta.

Minulle kaikki ihmiset ovat tärkeitä ja itse yritän katsoa aina heitä kokonaisuutena.
Tovotaan, että me selvitään tästä ja saadaan nauttia terveistäkin päivistä.

Kysyisi sinulta Kutri, että oliko sinulla myös kohdunkaulansyöpä ja miten olet hoidoista selvinnyt?
Sinulta mummi46, kysyisin, että onko ciplatiini tehnyt muita oireita, kuin suolisto ja pahoinvointia?
Minulla kun ei millään vatsan ylivilkkaus tasaannu ja usein särkee koko lantion aluetta. On niin kurjaa, kun ei rohkene lenkille lähteä.

Täällä Nokialla on tänään myös kaunis päivä ja taidan mennä lapsenlapsen kanssa vähän pihalle nauttimaan.
Toivon teille kaikille ihanaa päivää ja kirjotellaan taas kuulumisia. Syöppis
syöppis | 7.5.2007 klo 11:33:13