Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Eilen todettu rintasyöpä

Jos jotain positiivista voi keksiä sinun kohdalla, niin ajattele, että pääsit noin nopeasti hoitoon kiinni.Itse petyin todella kovin, kun leikkauksen odotteluun meni näin monta viikkoa. Nyt pelkään, että se perutaan jostain syystä tai itse saan flunssan ja leikkaus peruuntuu tai kasvain on levinnyt odottelun aikana jne. Tässä tuntee itsensä niin turhautuneeksi ja pettyneeksi. Ei pysty vaikuttamaan oikeasti omaan terveyteensä ja hoitoonsa, koska vaihtoehtoja ei oikeasti ole. On vain luotettava lääkäreiden ammattitaitoon ja koetettava kestää mitä tuleman pitää. Varsinainen sokkialku oli tuo sinunkin hoidon alkusi noin pian diagnoosin varmistuttua.Ymmärrettävästi elämä meni kerrallaan raiteeltaan.
Olen huomannut, että mielessäni kapinoin tätä tautia vastaan, en edes halua kenellekään perheen ulkopuoliselle kertoa tästä. En halua sääliä ja voivottelua.Yksi sellainen koettu puhelinkeskustelu riittää, en jaksa enempiä. kuulostaa ehkä itsekkäältä mutta näin se vain on.
Vikki
Vikki | 23.7.2013 klo 21:35:39