Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Lisäsytoja odotellessa
Varmasti kaikki on ajateltu sinun parhaaksesi, mutta ihmettelen, että hoitaja alkaa esittämään tuollaisia arvioita. Lähinnä se kuuluu mielestäni lääkärille keskustella kanssasi mahdollisista lisähoidoista.Minä sain docetakselin yhteydessä viikottain 9 Herceptin tiputusta. Yhtään kertaan ei sydämestäni oltu kiinnostuneita, vaikka sydämeni tykytti korkealla sykkeellä muutaman päivän kortisonin vaikutuksen lakattua. Kävin päivystyksessä Ekg:ssakin tämän takia
Lisäksi oli jotain rytmihäiriön kaltaisia tuntemuksia, välilllä vieläkin rasituksessa.
Mitään sydäntutkimuksia ei tehty ennen Herceptiniä, ei Herceptinin aikana eikä jälkeen. Kysyin tästä onkologilta ja sanoi, että ei tälläisessä lyhyessä Herceptinissä tehdä mitään tutkimuksia. Ihmeekseni olen täällä sitten lukenut, että sydäntutkimukset kuuluu Herceptin hoitoon. Sitäkin ihmettelen, että määrättiin lyhyt Herceptin, vaikka olen uusija.
Jaksamista sinulle! Vaikka lisähoitoja tulisi, niin äkkiä se aika kuluu kuitenkin.
- Lisäsytoja odotellessaVianna
- Re: Lisäsytoja odotellessaSantruzka
- Re: Lisäsytoja odotellessaMinnalla