Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Lisäsytoja odotellessa

Hei taas!

Kiitos tsempeistä hyvät naiset! On todella mukavaa että tällainen palsta on olemassa.Minulle se on todellakin henkireikä. Koen etten saa samanlaista tukea ja kannustusta omilta sukulaisilta tai ystäviltä jotka mieluummin karttelevat tai puhuvat muista asioista.

Minun tapauksessani aina joku sukulaisnaisista kyselee tilannetietojani ja välittää ne sitten toisille ja keskenään he pohtivat tilannettani mutta kukaan ei vaivaannu juttelemaan minun , asianomaisen kanssa.Korkeintaan tulee silloin tällöin lopunajan henkisiä tekstareita jotka ei kovastikaan piristä.En juuri siksi haluakaan päivittää tietojani heille.
Täällä löytää todellista ymmärrystä ja myötätuntoa.Saman taudin kourissa me kaikki täällä keskustelijat kamppailemme.

Omaa perhettä haluaa kovasti säästää kaikelta paineelta missä suinkin voi.Kovasti se koettelee heitä vaikka parhaansa yrittävätkin näytellä reipasta.Itsekään kun ei aina jaksa olla niitä kaikkein helpoimpia.

Toivon kaikille meille paljon jaksamisia omissa hoitokuvioissamme ja parempia aikoja odotellaan luonnollisesti kaikki!
Vianna | 4.1.2014 klo 12:08:58