Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kysymys teille, joilta molemmat rinnat poistettu
Hei Karhutar!Kiitos kommentistasi nyt ja moniin edellisiin, joita olen lueskellut tältä foorumilta. Olet todella paneutunut täällä 'pyöriviin' asioihin.
Minulla on huomenna kontrollikäynti, mammo oli puhdas; sanoi rötgenlääkäri, verikokeista ei vielä tietoa.
Terveen rinnan poistoon on minulla kaksi syytä: Koko/paino ja esteettinen näkökulma. Ajattelisin, että olkapäilläni olisi helpompaa kun ei tarvitsisi niin raskasta proteesia kantaa. Voisi mennä lenkille vaikka ihan ilman...? Toinen, voisin ehkä saunan jälkeen olla kotona ihan ilman proteesia myös sekä siirtyä pienempään (nyt E -kuppi)ja kevyempään malliin.
Jos leikkaukseen ei sisältyisi yhtään riskiä, asia olisi selvääkin selvempi, mutta... Käden toimintakyvyn mahdollinen heikkeneminen huolettaa, kun leikkaus olisi sillä puolella, missä ainoa toimiva käteni on.
Huomenna olen varmaan vähän viisaampi asiassa.
Aurinkoisin terveisin, kevättä kohti
helkky
- Re: Kysymys teille, joilta molemmat rinnat poistettuhelkky