Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Miten seuranta jatkuu, kokemuksia?
Minulta leikattiin rintasyöpä syksyllä 04 ja silloin sädehoidon päätteeksi lääkäri kertoi, että jatkokontrollit voidaan mahdollisesti jossakin vaiheessa siirtää terveyskeskukseen. Hän perusteli asiaa sillä, että koko ajan uusien syöpätapausten määrä kasvaa eikä ainakaan yliopistosairaaloissa olla lisäämässä henkilökuntaa. Näin ollen on päästävä hoitamaan siis kaikki uudetkin syöpäpotilaat. itse vierastan myös ajatusta siirtyä tk-kontrolleihin ja sanoinkin että jos näin tapahtuu tulen käyttämään yksityisiä terveydenhoitopalveluja. Säästän rahat vaikka sitten jostain muusta, mutta sen verran säikky olen tämän sairauden kanssa, etten mitään jätä arpapelin varaan. Onneksi olen kuitenkin saanut vielä käydä syöpäpolilla kontrolleissa, eikä kukaan ole sen jälkeen maininnut, että siirrettäisiin tk:n seurattavaksi.- Re: Miten seuranta jatkuu, kokemuksia?mervi