Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Miten seuranta jatkuu, kokemuksia?
Minulle ei alunperin puhuttu mitään, että jossakin vaiheessa kontrollit "siirrettäisiin" kunnalliselle puolelle eli terveyskeskukseen. Lehdissä on keväällä ollut juttua, että OYSsin naistentaudeissa on kauheat paineet ja siinä mielessä osasin odottaa tätä siirtoa. Olen tosi pettynyt ja huolissaankin, sillä tämä kahden vuoden takainen leikkaus ja pelot ovat olleet henkisesti hyvin raskaat ja uusiutumisen pelko on ollut tosi suuri. On ollut lohdullista tietää, että on hyvässä seurannassa ja luottamus siihen, että jos tauti uusii, se heti löydetään ja hoidetaan. Toisaalta, on kyllä ensi arvoisen tärkeää, että parhaillaan sairauden kanssa kamppailevat ovat etusijalla (eivätkä ns. terveet seurattavat) ja voinen luottaa siihen, että mikäli itse uudelleen sairastuisin, saisin välittömästi hoitoa.- Re: Miten seuranta jatkuu, kokemuksia?kassu