Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Mayaa huhuilen!

Moi! En ole ennen kirjoitellut tänne cancerin sivuille, vaan olen ollut tuolla rintasyöpäfoormumin sivuilla. Sattumalta huomasin kirjoituksesi ja haluaisin vaihtaa ajatuksia, koska meillä molemilla on tämä pirullinen tauti ja me molemmat olemme käyttäneet/ käytämme nähtävästi samoja ravintolisiä. Haluaisin kuitenkin ihan kahdenkeskistä ajatuksen vaihtoa, niin olisiko mahdollista mitenkään vaihtaa mailiosoitteita tai puh. numeroita. Jos sinulle vaan sopii, niin voit laitttaa minulle viestiä osoitteeseen krisem2@suomi24.fi. Tuo on sellanen mailioisoite, jossa käyn vain, kun odotan postia. Antaisin sitten sitä kautta sinulle toiset tiedot.
Jos et halua ottaa yhteyttä, niin ymmärrän kyllä, mutta kun "meikäläisiä" en tunne yhtään, joilla olisi tämä sairaus, niin olisi minulle tosi tärkeää.

Tämmöttisiä kyselee / anelee krisem2

krisem2 | 9.1.2009 klo 12:16:36