Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Toivo taisi mennä

Kiitos tsempistä, MR, se tuntui hyvältä. Ehkä ne oinaansarvet vielä kasvavat :)

AUTS kyseli vointiani. Joulunajan sain työnnettyä sairauden syrjään, koska en keskustellut siitä kenenkään kanssa. Nyt olen ollut perjantaista asti aivan yksin ja ankeaa on. Aamut ja aamupäivät ovat vaikeita ja tänään oli vaikeinta koskaan. Pelko.suru,toivottomuus vaihtelevat.

Sitten tuli sisareni soitto, joka veti minut taas syvimmästä alhosta. Sisareni tulee mukaan lääkärille (yksityiselle) 8.1. Ehkä saan sieltä kaipaamaani tietoa sairaudestani ja tilanteestani ylipäätään. Nyt tunnen olevani täysin sumussa ja hoen vain itselleni, että minulla on elinaikaa vain kuukausia, kun luulin sitä olevan vuosia.

Olen järjestänyt itselleni lähes joka päiväksi jotain tekemistä. Päivä kerrallaan täytyy mennä.

Rohkeutta teille, jotka olette minua rohkaisseet! Teille haluan toivottaa kaikkea hyvää uudelle vuodelle Sirpa Ikävalkon sanoin:"Syövälle ei saa antaa sitä valtaa, joka sille ei kuulu!"

Oinas50
Oinas 50 | 30.12.2013 klo 18:04:09